en robustare 10L-kapacitet och inneh

Discussion in 'Xbox One' started by Labi1995, Apr 16, 2018 at 1:51 AM.

1. Labi1995

Labi1995 New Member

AK-v?sten flyttade fr?n de minsta av UDs v?star till en robustare 10L-kapacitet och inneh?ller extra fickor Adidas ZX 700 Mujer och funktioner som isaxlar f?r mer ambiti?sa utflykter. Jag anv?nde v?sten p? Nike Air Max 95 Homme hunden 120 meter i Kanada som hade en ganska stor obligatorisk v?xellista och det var bra f?r den tyngre belastningen som skulle ha varit f?r mycket f?r Sense Ultra. Perfekt f?r ?ventyr och mer involverade raser och erbjuder en bra blandning av kapacitet och str?mlinjeformad design. Altra sl?ppte Tokala och Desert boot och de slog verkligen en fin balans mellan l?tt design och komfort, medan de fortfarande ser ut som en vanlig sko och k?nns som en l?pande sko. De har varit bra, speciellt p? jobbet efter k?rningar d?r de har gott om plats f?r f?tter att sprida, slappna av och ?terh?mta sig.
    Ljuskepsar fr?n Buff och Dynafit - Buff Cap Pro och Dynafit React Cap har varit fantastiska det h?r ?ret. De ?r superl?tta, mycket packbara och b?da l?ter r?kningen v?ndas upp Nike Air Max 90 Femme Rose n?r du kl?ttrar p? brantare stigar eller annars vill ha mer synlighet. Bra design, s?rskilt i fler bergsmilj?er.
    GU Energy - Jag brukade inte vara s? picky om energi och hydrering www.joomlas.co.uk produkter tidigare och tyckte att sockret var socker, men efter att ha gjort en del anstr?ngningar att ringa i min n?ring f?r 100 miler (efter n?gra problem med hydratisering i v?stliga stater 2015) , Jag beh?vde att hantera natrium niv?er b?ttre samt ha ett brett utbud av geler och tuggar f?r att h?lla saker intressanta f?r kalorier. GU Hydration (tidigare GU Brew) -produkten hade blivit en g? till f?r elektrolytutbyte f?r l?nga utflykter och det inneh?ller ocks? 70 cals per portion s? det finns ocks? tillsatt socker d?r. Den stora skillnaden f?r mig ?r att GU Hydration inte har en super s?t smak eller eftersmak som m?nga andra g?r f?r mig och det h?r ?r enormt Adidas Pharrell Williams Tennis Hu Damen n?r man g?r igenom massor av v?tska. GU Roctane drycker ?r ocks? bra f?r tr?ningspass i tr?ning d?r jag vill f?renkla mina kalorier och hydrering till en drink. GU-geler, som nu erbjuds i bulk med en GU-designad mjuk flaska (ja!) Har en m?ngd olika smaker med m?nga som ?r v?ldigt v?lsmakande f?r mig (n?gra favoriter ?r Salted Chocolate Roctane, Gurka Mynta, Root Beer, Saltat Watermelon Nike Roshe Run Womens och Salted Karamell men m?nga andra goda smaker). Jag kommer fortfarande att anv?nda Clif Shot Bloks, Clif Gels och Honey Stinger Gels f?r att blanda upp typen av socker h?r och d?r, men jag anv?nder GU mest och deras dryck ?r ?verl?gset det b?sta enligt min uppfattning (Clifs Hydration drink mix ?r ocks? anst?ndigt).